Att ha hittat en ny favorit

 
Nu har den äntligen kommit, my new wallet från Marc O'Polo
 
 
 
 
 
Tittar in en liten sväng...
 
 
 
 
  
 Heej raringar, passar på att kika in en lite sväng så här på sena kvällen (är man nattuggla så är man) :)) Skulle egentligen lagt upp lite bilder från dagen, men dom ligger tyvärr kvar i kameran för någon (förmdligen jag själv) har slarvat bort USB-kabeln, så typiskt.
 
 
 
Så ni får hålla till godo med dessa två bilder istället :)) Fick nämligen hem denna skönhet i slutet på förra veckan. Blev positivt överraskad när jag ätnligen fick se den IRL så att säga. Fick för mig att den skulle kännas lite plastig, men tvärom, och det är ju aldrig fel !! Så denna snygging kan jag varmt rekommendera !!
 
 
 
 
  
 
Visst är den bara såå snygg !! ;)) Enkel och stilren, precis i min smak...
 
 
 
 
 Nu till något helt annat...
 
 
 
För vilken underbar dag jag haft denna tisdag. Den blev inte alls som den var tänkt, men den kunde absolut inte blivit bättre !! :)) Min J hade nämligen tillsammans med min vän vår vän Anki planerat in en liten middag och eftermiddagsmys framför öppnaspisen hemma hos Anki, Rickard och deras lille Texas i Nora. Sååå härlig överraskning, och mys framför öppnaspisen var ju bara såå skönt, riktig avkoppling. TACK !!  
 
 
Nu: Dags att sova tror jag minsann, vi ses imorgon igen !
 
 
 
 
 
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Design Concept - by Linda

Vad fin! Kul att du blev nöjd med ditt köp:)

Kramar

2012-11-07 @ 08:54:10
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0