Beck Söndergaard & Kaffedags

 
Nytt från Beck Söndergaard som passar perfekt nu när det börjar bli lite kallare, då jag gärna använder något skönt runt halsen även inne ;)
 
 
 
 
 
 
God morgon lördag 
 
 
  
 
 
Här hemma är vi precis på språng och ska alldeles straxt åka hem till Hasse och ta en kaffe och inte vilken kaffe som helst förstås för den är nämligen tack vare Hasse som jag och J fått upp ögonen för just kaffe av alla dess slag :)) och idag ska vi smaka en ny kaffeböna så det ska bli väldigt spännade !! :))
 
 
 
 
 
 
Jag klickade hem min Beck Söndergaard scarf från Country Dreams men de finns nog att klicka hem lite varstans :))
 
 
 
 
 
Men att få en riktigt bra expresso eller cappuccino (som jag helst förderar) kräver en bra expressomasin också ! och gärna bra vatten med så klart ! Vi har denna maskin från Gaggia dock en något äldre modell, men nu börjar man bli lite sugen på något nytt, uppgradera sig lite grann är ju aldrig fel ;))  
  
 
 
 
 
Dags att bege sig, bara jackan som fattas...
 
 
 
 
 
 
Önskar er en riktigt fin lördag
 
 
 
På återseende !
 
 
  
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Karin O

Jättefint, fint mönster:)

2012-11-11 @ 11:36:11
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0