Bloglovin

 
 
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin
 
 
 
 
 
Heelloo sweethearts!!
 
 
 
 
 
För en tid sedan skaffade jag bloglovin mest på kul och sedan glömde jag helt bort att jag faktiskt hade ett bloglovinkonto :)) men efter lite förfrågningar så har jag nu lagt upp en länk till er som vill följa mig där i spaltet till höger, eller så klickar ni helt enkelt bara på ikonen i detta inlägg så kommer ni direkt dit :))
 
 
 
 
Så, då var det sagt !
 
 
 
 
Nu ska vi ta och fånga dagen här Hugo och jag, blir en snabb sväng upp på stan (är ju nämligen ingen vanlig söndag denna söndag utan farsdag, och det ska vi fira så klart!!) sedan ska vi möta upp pappa i familjen och ta en liten fika minsann ;))
 
 
 
Kikar nog in lite senare....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0