Busy Busy

 
Bilder från ihelgen. Myser hemma hos Hasse och Alice.
 
 
 
 
 
 
Var tar dagarna vägen...?
 
  
 
 
 
Har inte gått och dött, jag lovar (ni som följer mig på Instagram vet att jag fortfarande lever) men har helt enkelt inte hunnit med att sitta vid datorn överhuvudtaget denna helgen, och så handlar det så klart också om att prioritera :)) och denna helg har jag enbart prioriterat nära och kära precis heeeela helgen !
 
  
 
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet Alice, liten Hugo och mitt hjärta J
 
 
 
 
 
I lördag var vi hemma hos Hasse och Alice och firade Alice som fyllde 15 år !! :)) senare på eftermiddag/kvällen hade A valt att vi allihop skulle gå och äta en bit mat tillsammans på Bishops Arms. Jag passade på att prova deras ceasarsallad, och den kan jag verkligen rekommendera, mums så god den var !! Blev en riktig toppenlördag !! :))
 
 
 
Söndagen spenderade vi på hemmaplan, bytte däck på bilen (eller rättare sagt J bytte däcken på bilen medan jag fixade på altanen) och plockade bort alla utemöbler, vilket jag borde gjort för lääänge sen, jag vet. Efter att det var gjort blev det en sväng ut till Gallerian :)) vilket det blev även idag, så nu är jag nästan helt klar med alla julklappar !!! Så grymt skönt. 
 
 
 
Nu: En kopp te framför en film sen blir det sängen, upp tidigt imorgon som gäller...
 
 
 
 
 
 
På återseende
 
  
 
 
KRAM J
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0