Like a sister

 
Hugo och hans Alice utanför IKEA igår :))
 
 
 
 
 
Heellloo sweethearts !!
 
 
 
 
 
Oj oj vilken busy dag (dagar) det varit i slutet på veckan här :)) Igår var vi ute en sväng på IKEA, var på jakt efter lite nya tallrikar men fann tyvärr inte dom vi letade efter (fick dock med mig ett gäng hem iallfall av en annan modell). 
 
 
 
Väl ute på IKEA var jag ju bara tvungen att spana in lite julsaker med så klart !! Tycker däremot att det inte fanns så mycket (??) till och med lite utplockat, så antingen har vi läängtat rejält efter julen detta år eller så har dom helt enkelt inte satt igång med den "riktiga" julskyltningen ännu...
 
 
 
 
 
Min lille skatt väntar på att Alice och Hasse ska komma :))
 
 
 
 
 
Hugo brydde sig dock inte om någon julskyltning eller tallrikar utan var helt upptagen med att fånga Alice uppmärksamhet :)) För er nya läsare som inte har en aning om vem denna Alice är så kan jag berätta att Alice (och hennes pappa Hasse) bott grannar med oss tidigare och har funnits med i Hugos liv sedan han var liten bebis, så Alice har blivit lite som en syster för Hugo, så sött.
 
 
 
 
Det var gårdagen de, idag har jag haft fullt upp med helt andra saker, men det tar vi imorgon.
 
 
 
 
Natti Natti raringar...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0