New Light

 
Ihelgen har vi testat en ny fotolampa här hemma, vilket resulterade i cirka 550 bilder att ladda över till datorn :)) Så nu är man ju lite sugen på att skaffa hem lite mer utrustning, ja ni vet, lite studioblixtar och sånt ;)) Denna vore ju inte helt fel...
 
 
 
 
 
Tänk att lite ljus kan göra så mycket..
 
 
 
 
 
 
Tittar in en liten snabbis såhär på lunchen :)) har precis lämnat Hugo på dagis och ska snart bege mig till jobbet för ett kvällspass ! Var riktigt skönt att få lite sovmorgon idag, blev en lång dag igår med jobb och utbildning. 
 
 
 
Man hinner verkligen inte med att fånga dagen direkt när det är mörkt när man åker hemifrån och mörk när man kommer hem, det värsta med hösten, eller vintern kanske jag borde skriva. För hösten är väl ändå slut nu, eller hur !?? ;))
 
 
 
 
 
Moi i det nya ljuset ;))
 
 
 
 
 
Nej nu får det räcka för idag, måste skynda iväg till jobbet nu !!
 
 
 
 
 
 
 
På återseende
 
  
Kraam Julia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Sååå vacker får man ju nästan inte va! Vad roligt med studiofotografering, hade jag hade plats i min 2:a hade en studio fått flytta in bums! :-)

2012-11-17 @ 01:26:05
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0