Välkommen underbara tisdag

 
Godaste kaffet njuter jag av denna morgon, denna sorten heter Stockholm Roast och kommer ifrån Kaffemästaren här i Örebro. Tusen tack Hasse :)) får nog bli en litet besök i butiken snarast möjligast för att fylla på förrådet lite ;))
 
 
 
 
Äntligen äntligen tisdag !!!
 
 
 
 
 
Har verkligen haft busy days här hemma nu (sen i fredags för att vara exakt) känns som om jag mer eller mindre bott på jobbet ;)) Men nu är det ledighet som gäller, nästan en hel vecka !!! Så underbart skönt...
 
 
Lite trist dock att det inte ska vara något vidare fint väder, men vad kan man begära av november månad?? Inte mycket, eller hur ;))
 
 
 
Min lilla diamant ;))
 
 
 
 
 
Idag har vi ett fullspäckat schema, inte minst har jag en hel del jag behöver få gjort här hemma, så detta inlägg får bli kort. Men kände att jag iallafall var tungen och kika in och säga hej !! :):)
 
 
 
 
Återkommer nog lite senare under dagen eller ikväll...
 
 
 
 
 
Stor kram till er raringar !!!
 
 
 
//Julia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0