Min favorit, vit ljung

 
Hugo hjälper mer än gärna till att plantera blommor :))
 
 
 
Vi gör höstfint
 
   
 
Här om dagen passade Hugo och jag på att plantera lite nytt i krukorna på framsidan här hemma (som jag nämnde i ett av inläggen nedan) har nog aldrig väntat så länge som till mitten av oktober (!!) med att sätta lite ljung, men i år blev det så, har inte riktigt haft lust måste jag erkänna :))
 
 
 
 
 
Vit ljung tillsammans med lite ljusrosa ljung, helt i min smak !
 
 
 
 
 
För dom som tycker det är lite tjatigt med vitt fanns det gott om, klarblå ljung, orange ljung samt illgrön ljung ;)) tror det fanns några lila också, kan ju vara snyggt till Halloween kanske, orange ljung och lite orangea pumbor till, eller vad säger ni ho ho ho ;))
 
 
Själv tänker jag vara tråkig och göra på vitt och ljusrosa :))
 
 
 
 
När vi ändå var på blomsterlandet här om dagen passade jag på att köpa med mig lite grön ståltråd till att binda kransar med, för i år tänker jag minsann binda min egen :)) men tills dess får denna krans pryda vår ytterdörr ! 
 
 
 

Nu ska jag snart bege mig till dagis och hämta Hugo. Sen blir det vidare hem till mormor för lite torsdagsmys med mina bröder, Hugos kusiner och med mormor med så klart !! :))


 
 
 
Önskar er en fortsatt fin torsdag
 
 
 
Kramar Julia
 
   
 
 
 
   

Kommentarer
Postat av: E - Gravid i v 30

Vad snyggt. Måste verkligen också ta tag i och fixa lite höst fint på balkongen min.

Svar: Tack så mycket! Det är trots allt mysigt att göra lite höstfint, även om det tog lite längre tid än planerat denna höst ;))
Kraam
Julia

2012-10-11 @ 14:57:41
URL: http://dontholdyourbreath.blogg.se/
Postat av: Design Concept - by Linda

Jag hade gjort som du och kört på vitt och ljusrosa också;) En behaglig och snygg färgkombination:)

Du får ha en fin kväll /Kram

2012-10-13 @ 17:25:51
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0