UGG Australia

 
 
 
 
På jakt efter något som värmer
 
 
 
 
Hur sköna ser inte dessa ut att vara då?? :)) för en som fryser jämt verkar dom inte helt fel att ha på sig. Kanske inte vindare värst jätte funkis, men ärligt talat hur ofta rullar man runt i snön ?? och i det här landet finns det ju knappt nån snö längre...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit sugen på att par UGG's vääldigt länge nu, men är dom verkligen så underbara som alla säger?? Jag behöver ha ett par riktigt varma vinterskor (skulle nog egentligen kunna tänka mig att ha vinterskor året om, så mycket fryser jag om mina fötter). Hmm tåls att fundera på lite..
 
 
 
 
Men visst, dom ser ju iallafall hur sköna ut som helst !! :)) nästan så man skulle kunna tänka sig ett par till Hugo med ;)) såå sött ju !! Men i hans fall passar nog Sorelskorna bättre.
 
 
Nu: Lattedag !!
 
 
 
 
 
Treeevlig fredag girls !!!
 
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dom ÄR verkligen ursköna! Det tog många år för mig att ens prova ett par för jag tycker inte att de är speciellt snygga egentligen men ack så sköna!

Svar: Jaa det ser iallfall hur sköna ut som helst, men som du säger, inte världens snyggaste sko kanske :)) får nog ge mig iväg och prova ett par !
Tack,
Kram
Julia

2012-10-19 @ 21:35:36
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: Jessica

Ser hur varmt och gosigt ut som helst! :)

Svar: Jaa visst gör de :))
Julia

2012-10-19 @ 23:06:35
URL: http://svartpavitthemma.blogspot.se
Postat av: Lifessilverlining

Varma och sköna verkar de. Passar inte i min garderob men snygga på andra! Kul att du tittade in hos mig så jag hittade din fina blogg! Kram Nilla

2012-10-20 @ 08:29:09
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com/
Postat av: Karin O

Superfina och mysiga i höst. Själv har jag ett par nya favorittofflor från UGG (dock köpta på fejkmarknaden här i Shanghai:)) men hur sköna som helst att mysa runt i hemma!

2012-10-21 @ 10:20:17
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0