En sista höstdag

 
Min älskade lille skatt
 
  
 
 
Kan en måndag kännas som en söndag ??
 
 
 
 
Idag var verkligen en sån dag, har nog trott att det varit söndag precis hela dagen idag om jag ska vara ärlig :)) men det är klart, kan vara skönt de med i och för sig och mest beror det nog på att jag jobbade i lördags natt och mer eller mindre sov bort nästan hela söndagen...
 
 
 
 
 
 
 
 
Men sent i söndags eftermiddag hann vi iallafall få lite höstsol på näsan (dock en väldigt kall sådan) för i söndags (alltså igår ;) ) hade vi minsann inte varmt i Örebro !!!


På med vantar och mössor och så bar det iväg till Drottningparken, en lekpark som jag också lekte i som barn (men då såg den inte ut som på bilderna) väl i parken mötte vi upp mormor Joel och hans fru Elin och så Hugos kusiner, Svea, Viggo och Vilgot.
 
 
 
 
Tuuut-tuuut nu går tåget....
 
 
 
 
 
Joel och Elin hade packat med sig, kaffe, varm choklad, stekt äggmacka och skagernbaguetter, såå mysigt det var att sitta där tillsammans och äta varsin smörgås och njuta av det varma kaffet, för är det nånstans kaffe smakar som bäst så är det utomhus !!! :))
 
 
Det var våran söndag igår de, dagen söndag var något helt annat de ;)



Nu: Dags för en kopp te, sen väntar sängen...
 
 
 
 
Natti natti på er raringar
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Tack! =)
Hoppas du får en trevlig dag! =)
Kram

2012-10-30 @ 08:30:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0