Fredag och Helg !

 
Inga snittblommori vardagsrummet idag, istället några kvistar från rönnbärsträdet. 
 
 
 
 
Välkommen fredag &  helg
 
 
 
 
Och så var det fredag och helg, veckorna går såå himla fort, annars tycker jag hösten inte brukar ha så brottom och i själva verket vara ganska så seg. Men denna höst har verkligen gått hur fort som helst, snart har vi nått mitten av oktober månad !!! :))
 
 
 
På tal om höst så har jag åkt på en riktig höstförkylning, inte så att jag är sängliggandes (kanske jag borde vara iof) utan mest ont i halsen, lite hostig och en smula ont i huvudet, men det hör väl hösten till på något vis...
 
 
 
 
Med det absolut bästa med hösten, inte bara tråkigheter. Det är ju så klart att man kan börja tända en massa ljus om kvällarna !!!
 
 
 

Det må vara helg, dessvärre min jobbhelg. Så alldeles snart ska jag bege mig mot jobbet för ett kvällspass, vilket jag ska göra hela helgen. Har nämligen bara kvällar denna helg, skönt på ett sätt. Man slipper gå upp tidigt !! :))
 
 
 
 
Men först: Dags för dagens latte !!!
 
 
 
 
På återseende
 
 
 
 Kramar Julia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Carlsson

aa superskönt, det är ännu bättre när solen skiner!

2012-10-05 @ 15:28:55
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej!

Vilken fin blogg du har. Vad jobbar du med?

Ha en bra helg trots jobb.

Svar: Hej du Mia
Jag jobbar som undersköterska, vilket ju nu tyvärr inkluderar helgjobb. Såå tråkigt att jobba helger, men så illa tvungen. Har dock lite bollar i luften just nu så har jag tur slipper jag helgjobbande framöver :))

Kraam
Julia

2012-10-05 @ 22:27:27
Postat av: Karin O

Tiden går verkligen ruskigt fort nu:)

Hoppas du har en fin söndag!

Svar: Jaa verkligen, på både ont och gott!Haft en jobbhelg, men dock en bra sådan ;))
Hoppas även du haft en härlig söndag, vilket jag inte tvivlar en sekund på ;)) (Instagram) ;))

Kraam
Julia

2012-10-07 @ 11:21:47
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0