Gult är inte fult

 
Nu är vi redo för vinter och kyla här hemma, eller iallafall Hugo :))
 
 
 
 
 
  
Jag ser det snöar...
 
 
 
 
 
 Det blev en G U L Everest jacka från Stadium, perfekt för en riktigt kall vinter och det hoppas vi ju så klart att det ska bli i år !! :)) på tal om vinter så kom faktiskt första snön igår (!!!!) inga mängder men snööö...
 
 
 
 
Nu är det bara mamma i familjen som behöver en rejäl vinterjacka. Just nu har jag en vinterjacka från Peak performance men dock en kort och nu har jag bestämt mig för att jag  vill ha en lång ! Är det något som ogillas så är det att frysa så nu ska jag skaffa mig en riktigt riktigt V A R M jacka ! :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag återgå till fredagsmyset med familjen här. Tacosen är uppäten så nu blir det lite film och mys i soffan, godis för Hugo och ett glas rött och lite chippe för mamma och pappa ;))
 
 
 
 
 
 
  
Ha en fortsatt trevlig freeedag raringar !!!
 
  
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mmm varma kläder året måste på vintern...
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

2012-10-27 @ 10:58:40
URL: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0