Härlig måndag

 
Hugo älskar att vara ute och leka, så efter hämtningen på dagis idag stannade vi ute och lekte en stund hemma på gården :))
 
 
 
 
Heellooo !!
 
  
 
 
Idag känner jag mig mycket mycket piggare, så skönt. Stannde ute med Hugo efter dagis en lång stund och fick lite friskluft. Passade även på att plantera lite nytt i krukorna på framsidan av huset. Bättre sent än aldrig kanske jag ska säga. Har inte alls haft lust denna höst till att fixa i trädgården och plantera ljung och allt var det är.
 
 
Men så i helgen tog jag ett ryck och fixade på baksidan, och med det syftar jag mest på att göra rent poolen (!!!) lika tråkigt varje år, men skönt när det är gjort !!
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon funderar jag på att fixa med det sista på baksidan. Är lite buskar som ska klippas ner och lite löv som ska krattas, sen är vi nog redo för kallar väder...
 
 
 
 
 
Mamma jag gömmer mig, kan du se mig nu ??
 
 
 

Nu ska jag ta och slå mig ner i soffan en stund med en stor kopp te och bara vila, och senare ikväll är det "Ensam mamma söker" som gäller :))


 
 
 
Trevlig kväll tjejer !!
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Design Concept - by Linda

Haha, vad härligt det ser ut att leka i löven:)
Det är så underbara färger på dem nu, det verkligen sprakar i naturen:)

Ha en fin dag! /Kram

Svar: Hugo älskar att leka i löven :)) Måste erkänna att det är helt otroligt vackert ute just nu, håller helt med (trots att jag egentligen är en sommar människa) :))

Kraam
Julia

2012-10-09 @ 11:58:54
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Elins blogg

Så himla härliga höstbilder! Hugo är så himla söt!

Hoppas du haft en bra dag, Kram/ Elin


Svar: Tack Elin, vad gullig du är :))Vi har haft en kanon dag, har varit helt underbart väder här i Örebro idag :)

Kraam
Julia

2012-10-10 @ 19:02:22
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0