Lite piggare

 
Hugo provar att spela memory "på riktigt", tror han syftar på att han brukar spela memory fast på sin Ipad :))
 
 
 
 
 
Äntligen på bättringsvägar...
 
 
Idag har Hugo varit piggare och febern har nu släppt, men aning trött är man fortfarande, så idag har vi bara vara inne. Tagit det lugnt, byggt med lego, lekt lite med brio tågbanan och testat det Moomin Memo som Hugo fick av morbor Jakob i födelsedagspresent (rätta mig om jag har fel, visst vad den från mormor och inte mormor??)
 
 
 
 
 
En något piggare Hugo, febern är borta (äntligen) men man är fortfarande trögg och seg. 
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen var Hugo så pass pigg att vi passade på att baka lite cupcakes :)) får visa er bilderna en annan dag, dom blev super fina minsann ;))
 
 
 
 
Tror en viss kille tyckte det var jätte kul att spela lite memory, vi spelade nämligen både en och två  tre gånger...
 
 
 
 
 
Nu ska jag hoppa i löparskorna här hemma och ge mig ut på en kort runda, (tror jag) fick sån otrolig träningsvärk efter gårdagens runda så det kan hända att det få bli lite annan träning idag istället :)) jaa ni vet lite "plankan" och sånt... ;)) 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin kväll
 
 
 KRAM J
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Intressant att höra om din åsikt om iPads i förskolan. Tack för kommentaren!

Svar: Intressant ämne måste jag säga. Än så länge har dock Hugo inga på sin förskola, men snart är det visst föräldramöte så man vet aldrig ;)
Hade gott
Julia

2012-10-18 @ 22:40:56
URL: http://hannadidrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0