Marc O′Polo

 
Ska nog inte kalla mig för väsktokig, Men jag tror jag hittat ett nytt favorit märke när det kommer till väskor!! :))
 
 
 
 
 
Heeellloo sweethearts !!
 
 
 
 
Har ju helt glömt bort att visa er mitt nytillskott bland väskorna här hemma. Har funderat länge på en smidig och bra vardagsväska som känns lite tålig men ändå har den där "Lyxiga" känslan också.

 
Det stod nog mest mellan en longchamp - le pliage och en Marc O´Polo, tyckte dock att Marc O´Polos väska kändes lite mer rejäl inuti och lite bättre dragkedja på så efter lite velade hit och dit blev det till slut en svart Marc O´Polo och jag är såå nöjd ! :))
 
 
 
 
Och att den matchar Hunter stövlarna är ju bara ett plus ;))
 
 
 
 
 
 Nu ska vi snart ta och bädda upp i soffan med en massa kuddar och täcken och bänka oss framför en film, känns som om det var flera månader sedan man såg en riktigt bra film, filtips mottages gärna !! :))
 
 

Ikväll tänke vi dock se Snow white and the huntsman, men om det är en riktigt bra film det vet i skjutton, tror inte detta är my piece of cake så att säga, men aldrig fel med lite filmmys med mannen i mitt liv ! ;)
 
 
 
 
 
Ljusbeige tyg på insidan av väskan och svart nylon samt skinn på utsidan. 
 
 
 
 
 
 
På återseende imorgon raringar!!
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Design Concept - by Linda

Supersnygg väska!

Tror det var ett bra val du gjorde där. Har själv en Longchamp-väska som jag är ganska missnöjd med. Efter korttid har den gått sönder i sömmarna i alla hörnen. Och då har jag inte använt den speciellt mycket. Enligt butiken är det normalt slitage, men jag tycker att en så pass dyr väska ska hålla längre än någon månad. Trist när man tror att man köper kvalitet..:(

Ha en fin dag! Kram

Svar: Hej Linda!
Men vad trist att den gått sönder, håller med dig, en så pass dyr väska som Longchampen ändå är så borde den verkligen hålla också ! Tycker absolut inte att det låter som normalt slitage direkt, snarare dålig kavlité. Då valde jag kanske rätt med andra ord. Får se hur kavlitén på Marc O´Polon är :))

Ha en fin dag du med!

Kramar
Julia

2012-10-22 @ 12:53:30
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Annika Soulcityguide

En himlans snygg väska! :D
Kram

2012-10-22 @ 19:55:20
URL: http://soulcityguide.com
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Supersnygg!!

2012-10-22 @ 21:11:24
URL: http://hannadidrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0