Mini Empire

 
 
Älskar dessa kuddar med Ugglorna på, lite den stilen jag tänkt mig i Hugos rum
 
 
 
 
Heeellooo sweethearts !!!
 
   
  
 
Igår kväll satt jag i soffan och surfade runt på en massa inredningssidor på Ipaden och fann en sida där man kunde beställa Mini Empire affischer, så nu vet jag precis vad som ska få pryda väggen bakom soffan !!! :)) Problemet är dock att jag måste få bort Kalle & Hobbe serien från väggen först, vilket förmodligen inte kommer bli det lättaste, slipa, spackla, slipa, spackla....
 
 
 
Denna affirsch "Another birdsnest" är jag helt förälskad i, den ska upp på väggen pronto !! 
 
 
 
 
Bakom soffan (om vi någonsin får bort söta Kalle & Hobbe) ska det upp ett gäng tavlor, och eventuellt en hylla, men är fortfarande lite osäker på att den passar in rent stilmässigt. Visar er hyllan en annan dag helt enkelt ;))
 
 
 
 
Motivet med ugglorna finns även som tapet, och den är jag riktigt riktigt sugen på att ha inne på Hugos rum, dock som fondvägg, kan bli lite mycket annars kanske ;))
 
 
 
Nu är jag bara sååå sugen på att sätta igång med det samma (!!) men en sak i taget, har lite projekt vad det gäller sovrummet med så frågan är, var början man, i vardagsrummet eller i sovrummet ? :)
 

Just nu ska jag iallafall börja göra iordning mig lite sen har jag en måste lista här bredvid mig som ska bli klar A.S.A.P, får se hur långt jag kommer...
 
 
 
Tills vi ses igen, treeeeevlig fredag girls !!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0