Walther & Co.

 
Höstiga/vintriga inspirerande bilder från Walther & Co.  
 
 
 
 
Tjingeling !!
 
 



Tänk att det bara är en månad kvar till 1:a advent, känns lite overkligt men på samma gång väldigt mysigt. Det är trots allt något visst över julen. Tända ljus,baka pepparkakor, dricka glögg och äta risgrynsgröt.
 
 
 
Passade på att surfa runt lite bland julpynt och fann dessa bilder, visst är dom härliga?? :)) Får faktiskt ett litet paket från just Walther & Co. vilken dag som helst nu, ska bli såå spännande att se de jag beställt i verkligheten :)) och jaa jag lovar, ni ska få se ni med...
 
 
 
 
 
 
 
 Har en känsla av att det kommer bli en hel del zink här hemma denna julen, älskar't !! :)) men det vita husen är så klart riktigt fina dom med !!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
ÅÅååå, nu längtar jag faktiskt till december månad, och då framförallt till 1:a advent då man äntligen kan börja ta fram lite julpynt!! :)) Och så fick jag precis veta att vi ska träffa ett par goda vänner i advent, ska bli såå mysigt, var alldeles för länge sedan !!
 
 


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad med lite ansiktsmask och bubbel (i fort av badskum då alltså hihi)
 
 
 
 
 
 
 
På återseende
 
  
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Tiden går så snabbt:)

2012-10-31 @ 09:50:01
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Caroline

Fick också hem ett paket med en massa fint från Walter & co. Gillar verkligen deras sortiment. Sugen på ett vitt hus också men vet inte om det skulle passa ihop med zinkhusen?!

2012-11-02 @ 20:46:31
URL: http://heybaberiba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0