Att ha finfrämmande

 
Finaste lille Texas tillsammans med mamma Anki, så söta.
 
 
 
Hej raringar
 
 
 
Idag ringde klockan vid 14-tiden (har nämligen spenderat natten på jobbet) och då var det dags att gå upp för dagen :)  På iphonen fick jag se ett litet meddelande från min fina vän Anki där det stod att hon senare i eftermiddag skulle komma hem till oss tillsammans med familjen och nyfödda lille Texas som nu hunnit blivit hela 3 veckor :)
 
 
 
 
När lille Texas kom blev helt plötsligt blev Hugo stora killen, min fina stora älskade kille
 
 
 
Så eftermiddagen har jag spenderat med lille Texas i famnen så mycket som möjligt (!!) , man riktigt smälter så söt är han :)) tror minsann att man börjar bli lite bebissugen igen, hihi :))
 

Tyvärr går ju dagarna när man jobbat natt så otroligt fort och så är klockan helt plötsligt redan 22.22 (!!??) som tur är så har jag inte sovit något vidare bra så förhoppningsvis blir det inte särskilt svårt att somna, håller tummarna för de iallafall.
 
 
 
Imorgon är vi lediga Hugo och jag, men vad dagen bjuder på får vi se...
 
 
 
 
 
  
På återseende finingar !!
  
Kramar Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0