Välkommen freeeedag !!!

 
Cappuccino, världens godaste bulle och Elle kan inte bli bättre ;-)
 
 
 
 
  Härligt med fredag
 
 
 
Härligt med fredag, älskar älskar Ä L S K A R fredagar, visserligen ska jag jobba denna fredag men det gör mig inte ett dugg :-) Denna fredag har vi haft sovmorgon här hemma. Pappa J är ledig, Hugo är ledig och jag jobbar kväll, så skönt ! 
 
 
 
Mummmms !!!
 
 
 
 
Idag har jag en hel del på "att göra listan" inför morgon dagen, kläder som ska strykas och provas. Har velat lite fram och tillbaka över vad jag ska ha på mig, men nu verkar det som att vädret ska bli ganska så varmt (och vi ska ju trots allt sitta inoomhus) så det får bli klänning. Men innan jag ska sätta igång och stryka så ska mina naglar fixas  !!! :-)
 
 
 
Got to go...
 
 
 
  Ses imorgon igen, om inte på instagram ;-)
 
 
  
Kraam Julia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0