Nyttigt är godast

 
En skål med kiwi, äpple och fikon, det är riktig frukost de :-)
 
 
 
 
 
Long time no see
 
 
 
 
 
Precis en sån frukost som på bilderna ska jag äta imorgon bitti :) minus smörgåsen till vänster i bild på bild nummer 2.
 
 
 
- Japp, nu gäller det. Nu har vi gjort en total ändring i kost och motion här hemma (både jag och sambon) Detta gör jag för att bli bättre i mitt bäcken och för att jag vill äta lite sundare, för min mages skull. Nu är vi snart inne på vecka 3 och det börjar känns riktigt bra. 
 
 
 
 
 
Havregrynsgröt med jordgubbar och mandel, såå gott !!
 
 
 

Tyvärr går det ju inte så fort som jag önskar, men det går framåt iallafall och jag tror att på sikt kommer jag bli så mycket bättre i bäckenet. Nu har jag träffat både naprapat och sjukgymnast och jobbar som bara den för att stärka min muskulatur kring höft/bäcken. Skam den som ger sig !!
 
 
 
I övrigt känns det väldigt skönt med freeedag. Haft en lugn och mysig kväll med alla killarna här hemma. Hugoo hoppas omkring på små rosa moln då hans storebröder är här, underbart sött !
 
 
 
 
Nu har det dock blivit dags att krypa ner i sängen, helt slut i både kropp och knopp :)) hoppas ni haft en riktigt fin fredag raringar !!
 
 
På återseende imorgon
Kramar Julia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Jordgubbar! :D

2013-04-06 @ 18:53:31
URL: http://theasspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0