Här om dagen

 
"Hemma på våran gata i stan" Bild från här om dagen då vi gick ut en sväng här hemma för att åka snowracer :))
 
 
 
 
 
Long time no see
 
 
 
 
 
 
Här inne har det varit väldigt tyst i veckan, har varit en del VAB och en hel del jobb så har helt enkelt inte funnit tiden och när tiden har funnits har inte orken funnits helt enkelt, men som ni redan vet finns jag ju på Instagram som "Mittialltvitt" så ni är så klart välkomna att följa mig där :-) 
 
 
 
 
 
En glad och pigg Hugo i början på veckan...
 
 
 
 
Även om det så klart är hur mysigt som helst att vara ute i snön med Hugo och leka, åka snowracer göra snöänglar och snögubbar, men nu längtar jag efter våren. Vill göra ordning i vår trädgård, ta fram poolen, olja in trädäcket, plantera blommor, måla mina trädgårdsmöbler och bara njuta av att det inte är kallt ute!
 
 
Men det får jag fortsätta drömma om ett tag till...
 
 
Nu ska jag göra iording lite fika här hemma, saft och bullar !!! :))
 
 
 
På återseende raringar
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Tack så hemskt mycket för dina fina ord om vårt hus.

Vi bor 1 mil utanför Örebro, i Mosås. Är det där du känner igen huset tro? :)

Haft en bra lördag?
Här hemma har vi sjukstuga. Vår lilla son ligger med hög feber. Otroligt seg månad det här med alla sjukdomar.

Kram Maria

Svar: ja det kan nog stämma rätt så bra !! :))Fint i mosås tycker jag !
Julia

2013-02-16 @ 20:50:28
URL: http://villakrutbruket.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag håller med, det är mysigt med all snö men åhhh vad jag längtar efter fågelkvitter och kaffe på trappen med vårens första solstrålar i ansiktet...

2013-02-21 @ 12:57:41
URL: http://emmi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0