Last day of the week

 
Middagen igår bestod av hemmagjord hamburgare, jag är nog ingen hamburgeälskare dock hemmagjord som köpt, men gott är det !!
 
 
 
 
 
 
homemade burgers
 
 
 
 
 
 
Jaha, redan söndag. Fantastiskt !!! (eller inte) helgerna går ju alldeles alldeles för fort. Men min helg är dock inte slut riktigt ännu trots att det är söndag. Är nämligen L E D I G imorgon med !!! :)) 
 
 
 
 
Så imorgon ska vi njuta av sovmorgon, frukost på sängen och "gå-omkring-i-morgonrock-halvadagen-mys" :)) en riktgit lördagsförmiddag på en måndag med andra ord :))
 
 
 
 
 
 
Woop woop !!!
 
 
 
 

Men det är imorgon de, än är ju inte söndagen slut, eller hur !!! På eftermiddagen idag var vi iväg till Karlslund som ligger bara 5 minuter från dör vi bor och tog lite kort tillsammans med min lillebror Jakob. Var riktigt skönt att få komma ut en stund, är för mycket inne så här års tycker jag...
 
 
 
 
Vi fick hur som helst en hel del kort tagna men allt ska ju läggas in i datorn osv så imorgon kan jag nog bjuda på några bilder !!! fy för snö men wow vilket ljust det ger !!! :)
 
 
Nu: Kaffe dags....
 
 
 
På återseende 
 
KRAM J
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

ser ut som en härlig lördagsmiddag!

2013-02-17 @ 18:29:36
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

Jag tycker det är rikigt gott! Betydligt godare med hemlagat, det ska det alltid vara oavsett måltid tycker jag! :)

Svar: Håller med dig Ida, hemlagat är bäst !!! och godast ;)men kanske inte när det kommer till ahmburgare, men det är jag nog ensam om att tycka haha :)
Julia

2013-02-17 @ 20:21:06
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Linda - Design Concept

Smarrigt det ser ut! Hoppas du har en fin ledig måndag!

Kram

Svar: Jajamen, förutom en stycke sönderslagen mateusskål :( ha en trevlig kväll.

Kramar
Julia

2013-02-18 @ 12:14:22
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Tina

Vilka fina/skarpa bilder du tar. Vad fotar du med, kamera eller mobil?!

Bra blogg :)

Svar: Tack Tina !
Just nu använder jag en canon 400 D, men det börjar bli dags att införskaffe en något nyare modell snart :))

Julia

2013-02-18 @ 15:32:19
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Ser otroligt smarrigt ut, inget går upp emot hamburgare som är hemgjorda :D

2013-02-18 @ 21:01:05
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0