Crisp Champagne

 
En doft av nystädat och Crisp Champagne sprider sig just nu här hemma.
 
 
 
 
 
Trevlig helg !!!
 
 
 
 
 
 
Här hemma har vi haft full rulle sen tidigt imorse. Hugo vaknade redan vid 08.30, vilket är tidigt för att vara honom. Sen har vi röjt här hemma (eller rättare sagt jag har) städat alla rum, dammsugit, torkat golv, hängt tvätt och plockat iordning ibland Hugos alla leksaker, riktigt skönt med lite storstädning ibland ! :-)
 
 
 
 
 
 
Detta doftljus från Voluspa kom med posten i början av veckan och fick invigas denna fredag. Crisp Champagne föll mig verkligen i smaken och doftar riktigt riktigt fräscht!! 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta och varva ner lite här hemma med en kopp kaffe innan det är dags att bege sig mot jobbet för ett kvällspass. Ibland känns det riktigt tugnt att jobba på helgen, men å andra sidan är det rätt så skönt att kunna vara ledig mitt i veckan också :-)
 
 
 
 
 
Önskar er en fin helg
På återseende
 
 
Kram Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Ja, ibland är det verkligen skönt att få storstäda. Ha en bra helg trots jobb!

2013-01-25 @ 19:27:54
URL: http://jdolk.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej! Har precis hittat hit och kommer garanterat tillbaka!
Crisp Champagne är favoritdoften här hemma med- doftar ljuvligt!
Ha en bra helg!

Svar: Vad kul att du hittat hit, gör mig glad att du vill komma tillbaka!!Crisp Champagne var verkligen en bra doft, doftar sådär lagom men ändå mycket ! :))

Trevlig helg på dig
Kram
Julia

2013-01-26 @ 13:19:00
URL: http://emmi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0