Hindersmässa

 
Flygande ballong √ 
 
 
 
 
 
 
 
Hindersmässa på stan & middag hos mormor 
 
 
 
 
 
Som jag skrev igår så drog hindersmässan igång i stan i tisdags eller onsdags (vet ej säkert??) och som vanligt är det alltid iiiiskallt, - 14 för att vara exakt (!!) så det fick bli en kort runda kan jag säga. Ska dock erkänna att jag som vanligt hade för lite kläder på mig, men går inte gärna omkring i täckbyxor och världens klumpigaste vinterkängor på fötterna, så jag får skylla mig själv helt enkelt ;-) 
 
 
 
 
 
Marknadsgodis är ju ett måste, detta år fick det bli Cappucinofudge, Lakritsfudge och Vaniljfudge från bästa Marielunds karamellkokeri. Mumms såå goda !! 
 
 
 
 
 
Efter våran jätte snabba runda på hindersmässan gick vi upp till mormor som lyckligt nog bor mitt på stan, där vi blev bjudna på middag. Tusen tack för en mysig eftermiddag/kväll. 
 
 
 
Vid 19-tiden begav vi oss hemåt igen. I ännu kallare väder då det helt plötsligt var kring - 16 (!!!)
 
 
 
 
 
Bärgar'n och Blixten, ett självklart val om ni frågar Hugo :-)
 
 
 
 
Efter x-antal koppar med te ska jag nu krypa ner i sängen. Imorgon är det jobb som gäller men tack och lov har jag sovmorgon, sååå skönt! Hoppas på en frukost på sängen, morgon gos med Hugo, lite tv4 nyhetsmorgon och så barnkanalen på de ;-) 
 
 
 
Sov gott med er !
 
Kramar Julia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0