in my memory

 
För exakt en månad sedan gick Hugo omkring i badshorts och njöt av solens varma strålar, känns som om det var flera månader sedan...
 
 
 
 
 
 
längtar efter vår, sommar, varma vindar...
 
 
 
 
 
 
Men vem gör inte de ?? Tur jag har massor av massor med bilder ifrån våran Epygten resa, blir i alla fall lite varmare inombords när jag ser en badande Hugo, en solande mamma, en son på hans pappas axlar gåendes med vatten till knäna mot solnedgången i rödahavet, så underbart....
 
 
 
 
 
 
 
 Lite frusen blir man allt efter att man badat i nästan 2 timmar :-)
 
 
 
 
 
 
Hugo var nog den som verkligen kunde njuta av semester, värme, bad och massor av lek, barn är på någotvis bättre på att fånga nuet och bara vara, och det var precis vad Hugo gjorde, varje dag, varje timma, varje minut...
 
 
 
 
 
 
Så skönt, såå vaaaarmt !!!
 
 
 
 
 
Har redan titta på resor för nästa vinter, nästa jul. Men än så länge går det inte att boka någon resa, kontsigt nog?? Skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbaka till exakt samma ställe och det hör inte till vanligheten när det gäller mig, vill helst prova nya ställen och gärna andra länder. Men just Egypten tycker jag väldigt mcyket om. 
 
 
 
 
 
För att inte tala om hur trött man blir....
 
 
 
 

Men nu ska jag försöka sluta drömma och sätta igång med lite vardagssysslor här hemma, imorgon är det upp tidigt och jobb som gäller, huuaa...
 
Hade gärna haft ledig i några dagar till :-)
 
 
 
 
 
På återsenede raringar
 
Kraam Julia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- med syskon i magen <3

förstår om ni längtar tillbaks! ser verkligen ljuvligt ut!

2013-01-21 @ 21:44:22
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Det ser verkligen härligt ut!

2013-01-22 @ 08:23:02
URL: http://jdolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0