Mer snö

 
En överlycklig Hugo på hans julklapp från Tomten :-))
 
 
 
 
 
 
Titta mamma, S N Ö !!!!
 
 
 
 
 
  
 
Sen vi kom hem från Egypten har Hugo velat åka till "den stora pulkabacken" för att prova hans julklapp som Tomten hade lämnat kvar hemma hos oss då vi var på semester (sötnosen, han blev så glad när han fick se att tomten faktiskt hade varit hemma hos oss med julklappar trots att vi inte var hemma på självaste julafton)
 
 
 
 
Så idag när vi vaknade hade det kommit en massa snö, så det var bara till att ta på sig varmt och ge sig ut i snön :-) Var riktigt skönt ute idag, kunde dock ha blåst aningens mindre, för vindarna var ju inte varma direkt...
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet inte hur många gånger Hugo åkte nedför backen idag, han riktigt tjöt av glädje varje gång :-) sjäv avstod jag helt från att åka denna gången. 
 
 
 
 
 
 
 
Mer, fler gånger. Jag vill åka 11 gånger till...
 
 
 
 
 
 
 
Hugo däremot tycktes inte störas ett dugg av det kalla iskalla vindarna. Efter ett tag tänkte jag att jag minsann skulle ta några kort (då jag varit duktig att packa med mig kameran, brukar glömma den hemma nu mera) men när jag väl skulle börja fota fick jag följande meddelande på displayen: Inget CF-kort. Blir så trött på mig själv ibland!!

 
 

Så om ni funderar på varför bilderna ser så "gryniga" ut beror det på att jag tagit dom med min iphone ;-) 
 
 
 
 
 
 
Nu: Soffhäng för en stund, sen sängen. Så trött idag...
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
På återseende
  
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0