Tisdagsfika

 
Mycket sötsaker ar det blivit dessa dagar och mer blir det då Hugos små kusiner Viggo och Vilgot fyller 1 år imorgon !! :-)
 
 
 
 
 
 
Hej lediga tisdag !!!
 
 
 
 
 
 
 
Mycket fika blir det, och idag är inget undantag. Tisdagsfika it is :-) en kaffe med  mjölk och så godaste  macarons till det, mums mums !! 
 
 
 
 
Idag är vi lediga här hemma, eller iallfall Hugo och jag. Riktigt skönt att ta det lugnt efter helgens jobbpass, slutade nämligen 21.30 varje kväll hela helgen så igår kväll fick det bli måndagsmys deluxe. Avskyr att jobba just kvällar, då vill man ju vara hemma hos sin familj, eller hur !! ? :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna lediga dag har vi dock ingenting inplanerat, skönt det också ibland, bara vara hemma och ta det lugnt. Små pyssla lite med både det ena och det andra. Precis en sån dag som jag längtat efter !!
 
 
 
Nu: Mariodags, svåraste beslutet för dagen, vilken gubbe ska jag vara ??? ;-)
 
 
 
 
På återseende raringar
 
KRAM J
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda - Design Concept

Åh, så gott med macarons. Vilken lyx på en tisdag:)

Ha en fin ledig dag! /Kram

2013-01-29 @ 14:34:24
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Karin O

Lyxigt och vårlikt det ser ut:)

Trevlig helg!
kram!

Svar: Ååå våren, kan man längta mer än nu?? :))Hoppas du haft en fin helg
Kramar
Julia

2013-02-02 @ 05:39:33
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Turid

Macroner är så söta och roliga att fota:-) Fick bli framsidan på mitt projekt arbete med hemsidan:-)

Svar: Ja dom är ju de, och så bara älskar jag färgerna :))
Julia

2013-02-03 @ 11:48:11
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Emma - Från min sida sett

Men åh vilka härliga bilder, grattis till tvillingarna:) Hoppas att ni hade ett mysigt kalas!

Får jag lägga till din fina blogg på min blogglista, så jag inte missar något:)

Kram

Svar: Hej Emma, vad kul att du hittat hit och vill följa mig ! :)Blev inget kalas för mig :( åkte på kräksjuka igår morse så det var bara att stanna hemma. Får bli en sväng dit senare i veckan tror jag minsann!

Kramar
Julia

2013-02-04 @ 18:17:36
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0