Nytt till köket

 
Krokus, en typiskt vårblomma pryder köksbordet här hemma just nu. Får man ingen vår ute så får man skaffa sig en inomhus helt enkelt :)
 
 
 
 
 
Heeej raringar !!!
 
 
 
 
  
Ni som följer mig Insta vet förstås redan att jag inte bara inhandlat blommor till köket utan även kakeldekor. Har nämligen hittat en nätbutik som säljer just kakeldekor och det finns hur många varianter som helst, jag föll dock för dessa med en litentauch av marockansk stil
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev verkligen super nöjd med resultatet så dessa dekorer kommer nog få sitta uppe ett bra tag för omväxlingsskull. Tänk att något så enkelt kan göra så otroligt stor skillnad, det gillar jag !! :))
 
 
 
 
Tvålen är från L:A Bruket och doftar helt underbart av ceder/apelsin/rosmarin
 
 
 
Nu ska vi snart ge oss iväg och handla lite mat och annat gott inför helgen. Jag skulle egentligen ha jobbat denna helgen men pga smärtorna i bäckenet så får jag snällt stanna hemma och vara sjukskriven ett tag till. Igår vad jag dock hos sjukgymnasten och har nu fått ett träningsprogram samt muskelavslappnande medicin av min läkare, så nu ska jag nog bli bättre !!! Tusen tack för alla krya på dig hälsningar, både här och på instagram.
 
 
 
Nu: Dags för en kopp kaffe, sen är det dags att ge oss iväg...
 
Trevlig helg
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Det är så fint att ha en genomskinlig kruka till speciellt påskliljor!

Svar: Instämmer helt :)) och så känns det lite extra påsk med. Brukar ha både påskliljor och krokus i genomskinlig kruka :)
kraam
Julia

2013-03-23 @ 11:11:16
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

SÅ fint med krokus!

2013-03-23 @ 14:57:30
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Linda - Design Concept

Riktigt snyggt kakeldekor du har hittat! Kul när man enkelt kan få lite förändring och när det också är smidigt att byta ut sen när man har tröttnat:)

Svar: Taack :)) Ja precis, den passa mig perfekt. Så bra att man kan byta när man tröttnat, inte i första taget man gör det med riktigt kakel direkt ;-)
kraam
Julia

2013-03-25 @ 11:30:02
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Jenny

Fantastiskt snygg kakeldekor! kul med förändringar ibland:) Beställde du direkt från deras sida? var frakten dyr? hur väljer man storlek? många frågor...tyckte det var så himla fint!

ha en fin kväll
/Jenny

2013-04-03 @ 00:30:23
URL: http://rosvikslyckan.blogspot.com
Postat av: veronica

Hej
Underbart fin kakeldekor, vart hittar man den?
Tacksam för svar
Mvh Veronica

Svar: Hej !Tusen tack, minns tyvärr ej vad sidan hette som jag beställde dessa ifrån, det var en dansk sida. Tror dock att dessa finns att köpa på Zalando.se nu mera :)
Mvh Julia
Julia

2013-08-19 @ 03:38:44
Postat av: lotta löfgren

Hej jag älskar kaklet!!! Försökte beställa..men HUR ändrar man storlek? Och om man behöver 21 förpackningar? Man kan bara välja 20 ju:/ förstår inte tyska..blir jättetacksam om du kan hjälpa mig med tips:)

Svar: Hej Lotta!Ber om ursäkt för sent svar men använder knappt min blogg längre utan bara instagram just nu.

Jag tror man kan beställa dessa på zalando, iallafall har jag sett dom där. Men då bara i standard storlek? Har du lyckats med din beställning? Såg att det var länge sedan du skrev denna kommentar.

Mvh Julia
Julia

2014-08-25 @ 22:47:39
Postat av: lotta löfgren

Ja jag lyckades beställa.mailade och det gick bra.jättefina:):) tack för tips.

2014-09-28 @ 12:24:04
Postat av: Mathilda

Hej! Jag vill så gärna beställa dessa men förstår inte alls hur jag ska göra. Är det någon av er som kan hjälpa mig. Hur gick ni tillväga?
Mvh Mathilda

2014-11-17 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0