ghd gold


Min favorit här hemma just nu...
 
 
 
  
   Ett litet tips
 
 
 
Denna skönhet fick jag av min J för ungefär en månad sen och jag måste bara göra ett lite inlägg och tipsa om just denna plattång. Ghd har ju redan ett rykte om att den ska vara otroligt bra, men att den var så bra det trodde jag inte  - Jag ä l s k a r den !!! 
 
 
Nu använder jag dock sällan tången till att platta håret utan med för att få volym i det, och då räcker det med att göra cirka 8-10 lockar och sedan borsta ut dom lite lätt och så vips har man världens bästa volym i håret !!!
 
 
Så vill ni har världens bästa plattång, är mitt tips en Ghd ! :)
 
 
 
KRAM Julia 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0