Maison belle

 
Bästa rengöringen från Maison belle, med doft av lavender och mint.
 
 
 
 
 
 
Söndag & storstädning
  
 
 
 
 
 
Godmorgon söndag, vaknade upp till fågelkvitter denna morgon och ett alldeles härligt ljust sovrum, vårkänslor till max !!! dock ingen sol ute, men man kan ju inte begära allt...
 
 
idag hade jag tänkt att ha en riktig städdag, vill få in lite mer av våren här hemma och då tänkte jag passa på att ta "vårstäda" samtidigt. Får väl skylla på det här med att boa igen helt enkelt, för jag antar att det är därifrån all energi till sånt här med städning kommer, iallafall en söndagförmiddag :))
 
 
Eftermiddagen får nog bjuda på ett promenad och en kopp te ute i friska luften tror jag minsann.
Önskar er en mysig söndag raringar.
 
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0