Happy birthday to me

 
 
 
 
 
 
 
 
 Idag är ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag
Hurra hurra hurra...
  
 
 
 
 
 
Ja det haglar ju inte direkt inlägg här på bloggen Mittialltvitt, har helt enkelt blivit så just nu. Dels för att jag tycker det är så mycket smidigare med instagram men sen tar det sån extrem tid att blogga. Bilder som ska in på datorn och text som ska skrivas. Men kanske att jag får både mer tid och lust för bloggen längre fram, det vet man aldrig. Kul att ni fortfarande kikar in här med jämna mellanrum ändå, det uppskattas. KRAM till er !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi firat min födelsedag, hela 29 år har man hunnit bli och nu närmar man sig 30 år med stormsteg !! känns mycket märkligt att man snart är 30 måste jag faktiskt erkänna, men inte än. Inte än...
 
 
 
Startade dagen med frukost på sängen som mina killar gjort till mig. Så mysigt. Sedan har vi haft Hugo och Annas kusiner här på födelsedagsfika, samt morbröderna Joel och Jakob, Joels fru Elin och så mormor. Blev full rulle här hemma minst sagt. Så kul ! :)) Imorgon kommer morfar och hans särbo hit på lite fika. Då håller vi tummarna för lite sol så vi kan sitta ute !
 
 
Nu: Sängen, sååå trött!!
 
 
Kramar Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0