Hurra hurra hurra


Fått så fina presenter, stort TACK !
 
 
 
 
 Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag,
hurra hurra hurraaaa !!!!
 
 
 
 
Ojdå, helt plötsligt var man inte "tjugo" nånting längre :) helt otroligt så fort åren gått. När jag träffade min J var jag bara 19 år, fyllde i och för sig tjugo nån månad efter men ändå och vips så är man 30 år ooops !
 
Jag känner dock ingen som helst åldersnoja utan känner mig helt tillfreds med att ha fyllt 30. Tänk så mycket som kan hända på bara 10 år. Familj, man och barn en son och en dotter flyttat till hus och precis bytt jobb. ÄLSKAR livet !!! 
 
Nu ska vi skåla lite här hemma
Ha en fntastisk kväll ni med
 
Kramar Julia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0