En tripp till Stockholm

 

Mor och son
 
 
 
 
Tidigt imorse begav Hugo och jag oss till resecentrum för att bege oss till Stockholm med mormor. Vi har nämligen spenderat en hel dag uppe i Stockholm tillsammans. Målet med resan var att göra den enbart för Hugo, jaa vi har ju också haft kul så klart, men inga massa spring i butiker och en massa shopping hit och dit. Det får bli en annan gång.
 
 
 
 
Glass i stora lass har det blivit denna dag i Stockholm. Här en paus i kungsträdgården.
 
 
 
 
Första stoppet blev inne i butiken TGR, dit in var Hugo riktigt sugen på att gå in och det kan jag förstå, en massa roligt i precis hela butiken :-) se bilden nedanför haha !!
 
 
 
 
Min HÄRLIGA underbara Hugo, du är helt fantastisk!!!

 

 

 

Sedan blev det picknick paus vid Riksdagen, där satt vi i skuggan på trappan och åt picknick och tittade på vaktparaden, såå härligt ! Efter de gick vi vidare mot medeltidsmuseet. Otroligt spännande tyckte Hugo. Så kul att se hur roligt Hugo tyckte det var med museum.

 

 

 

En sväng upp till biblioteket i Kulturhuset
 
 
 
Sedan vidare till Kulturhuset och barnen bibliotek. Haft en minst sagt fullspäckad dag i Stockholm...
 
 
 
 
 
....och ännu mer glass :-)
 
 
 
 
Vid 17-tiden var det dags att bege sig mot stationen och bussen hemåt. Tror inte vi hann ut ur stan innan Hugo hade somnat mot min axel, min fina fina kille :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0