Vår lilla Anna



 
 
 
 
 
 
 
 
När man önskar man kunde spola tillbaka tiden....
 
 
 
Helt otroligt så fort tiden går. För bara tre veckor sedan befann man sig i Spanien bland palmer, sol och hav !
Har spenderat några timmar vid datorn ikväll tittandes på bilder. Hade bestämt att jag skulle lägga mig i tid ikväll men så fick jag för mig att jag bara skulle titta på några bilder från semester, och sen var jag fast !


Så nu har jag tittat igenom bilder i cirka två timmar. Alla möjliga bilder, för är det något vi har gott om så är det bilder. Kunde ju inte låta bli att titta på lite bilder från när barnen föddes heller, sån fantastisk upplevelse...
 
 
Men, nu ska jag hoppa i säng. Upp tidigt imorgon som gäller.
Ska medverka på ett evenemang precis hela dagen!
 
 
Må så gott
Kramar Julia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka underbara bilder!! :)

Svar: Tusen tack Linda :)
Julia - Mittialltvitt

2016-05-18 @ 16:02:55
URL: http://utgardets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0