En helt vanlig Torsdag

Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen, eller rättare sagt jag har bara tagit det lugnt hela dagen. Mina favorit killar kom inte hem förens vid 15-tiden idag. Jag längtar så otroligt mycket efter Hugo när han är på dagis. I vanliga fall är jag på jobbet när Hugo är på dagis men det har pga mitt bäcken blivit något annorlunda här hemma en kort tid, men nästa vecka är det dags att börja jobba igen och det känns toppen! Riktigt längtar efter att få börja jobba igen. Visst kan det vara skönt att vara hemma men inte på grund av att man har ont. Hugo har fått vara på dagis trots att jag varit hemma, han älskar att vara på dagis så vi kortade ner timmarna istället.


Dagarna känns så korta på hösten och för att inte tala om vintern. Tycker knappt man hinner upp innan det blir mörkt igen, så tråkigt. Nu är det snart läggdags för våran lille kille. Vi har spenderat våran eftermiddag med att leka här hemma samt tittat på "Barnen i bullerbyn". Idag var Hugo på strålande humör när han kom hem från dagis, är så underbart när ens lille skatt kommer hem så go & glad. Nu laddar vi inför morgon dagen och FREDAG! Då kommer storebröderna hit igen, Hugo har längtat.

Som ni ser har min blogg fått lite nytt utseende. Detta får duga så länge, nu återstår det bara att börja designa en "Header" till bloggen. Kommer nog ta en stund att göra, måste först leta igenom lite album på datorn efter bilder och så ska det till lite annat med. På tal om bilder, här är några av alla fina bilder som min bror Jakob tagit på mig, tack bror, du är bäst!

Fortsatt trevlig kväll
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0