Torsdags shopping

En perfekt Torsdag. Har fått så mycket gjort idag. Blev en tripp upp stan redan vid 12-tiden, då jag slutade tidigt dagen till ära. Har strosat omkring i affärer hela eftermiddagen i min ensamhet, eller ensam och ensam, stan vimlade av shoppingsugna människor, men jag hade inget sällskap med mig för ovanlighetens skull. Riktigt skönt att få gå själv på stan då och då. Min lille kille spenderade sin eftermiddag med pappa Joacim. Har idag  inhandlat både julklappar och lite nytt till adventsljusstaken. Är nog första året som jag varit ute i god tid när det gäller julen. Åt till och med lussekatter redan i Oktober! Ute tidigt med det mesta det här året när det gäller julen helt enkelt.

Ikväll blir det myspys i vårat lilla hem. Har förberett inför 1:a Advent och inför kommande julbak. Nu ska jag ta mig ett varmt och välbehövligt långt bad.

Några bilder på Hugo när han matade änderna här om dagen !


Torsdags kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Therese - Colins mamma

Hihi, ja det var lustigt!



Det är ovant att inte ha någon att se efter när man går själv :) Skönt att ha klarat av lite klappar i alla fall. Hoppas du hittade något på din shoppingtur!



KRAM



2010-11-25 @ 21:30:31
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag söta.

Så fina bilder på sötisen.Ja det kan vara mysigt att bara få vara själva då och då och shoppa det man inte kanske tar tid för när man har sällskap.Fast man har barnen med sig så är det är det inte samma..Ja det är skönt att vara ute i god tid så man slipper springa med alla andra.Ha en skön och mysig helg.kram kram

2010-11-26 @ 15:14:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0