Earlier today




Heeej raringar !!!


Denna fredag bjöd verkligen på en fantastisk blå himmel tidigt imorse när jag begav mig till jobbet. Men lagom när mina fia killar kom för att hämta mig blev det helt mulet (!) så tråkigt...

Men vi har trots det "tråkiga" vädret haft en jätte mysig eftermiddag och kväll. För idag var det inte bara min J och Hugo som hämtade mig efter jobbet utan även farfar !!

Så ikväll har det varit full rulle här hemma. När vi kom hem satte Hugo igång och busa med farfar, pappa J  passade på att förbereda middagen (som idag bestod av pasta med gorgonzolasås, en supergod sallad, grillad vildsvinsfilé och nybakad baguette, himmelsk gott !!!) och mamma i familjen passade på att njuta av en liten latte och nya mama.

Nu ska jag snart krypa i säng. Är så otroligt trött och det ska bli såå skönt med sovmorgon imorgon. På återseende då...

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0