Ny URL




Hellooo sweethearts


Tittar in lite sent på söndagskvällen. Har alltid jätte svårt för att somna i tid just på söndagskvällarna. Nu är klockan redan en bra bit över elva, eller rättare sagt den är snart tolv på natten och här sitter jag hur pigg som helst (!!??)

Tänkte jag skulle passa på att berätta att jag fått hjälp av min fina J med en ny e-post till bloggen, [email protected] samt ny URL. Så nu kan ni som vill hitta till min lilla blogg via mittialltvitt.se smidigt va?? ;-)

Nej, undra om jag skulle försöka gå och lägga mig. Om inte annat så kommer jag vara vääldigt trött imorgonbitti när det är dags att gå upp...



På återseende imorgon

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0