Äntligen äntligen är det midsommar. Jag älskar verkligen midsommarafton. Värmen, grönskan, glädjen, nära & kära, midsommarstången och fram för allt sommar. Så underbart.

Idag är vi uppe tidigt här hemma och med tanken på hur mer än gärna Hugo tar sovmorgon så var det säkrast att ställa klockan. Redan vid 08.30 ringde det för väckning. Upp och iväg. För om en liten stund ska vi inhandla det sista inför kvällen.

Senare i eftermiddag kommer våra kära vänner Hasse och Sussie och så Hugos favorit, söta Alice så klart. Även mormor, morbror Jakob och vår vän Osmo kommer också hit för att fira midsommarafton tillsammans med oss. Nu ska jag slänga i mig en stor latte, sedan bär det iväg!






Kommentarer
Postat av: charlotte

Hittade hit via blåklinten:).



Glad midsommar!

2011-06-24 @ 16:07:52
URL: http://www.charlottesvitahem.blogspot.com
Postat av: Julia (Mitt i allt vitt)

Tack det samma :)



Kraam Julia

2011-06-24 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0