I sovrummet

 
Lyslykta och ljusstake från Tine K, love it !!!



Nytt till sovrummet



Dessa härliga kuddfodral hade våra fina vänner med sig hem till mig från Indien, helt underbara !!! Stort tack, Hasse, Sussie och Alice.
 


Heeej raringar !!!


Nytt år och nya tag. Blir alltid sååå sugen på att göra om och inreda med en massa nytt i januari, undrar vad det kan bero på !?? Här hemma ska vi nog dock låta bli att göra om allt för mycket, man vet ju aldrig vad det nya året kommer med för överrasknigar, kanske kan det bli så att vi får något nytt att renovera och inreda ;-)
 
Här hemma har vi precis kommit innanför dörren, Hugo är i full gång med att bygga med sitt duplo (över precis hela sitt rum!!) pappa J sitter och läser i soffan och jag passade på att bänka mig framför datorn ;-)
 
Denna onsdag har jag nämligen haft seminarium om matspjälkningsorganen så jag känner att en paus från allt pluggande kunde sitta bättre !!! Däremot blir det ingen lång paus, så fort Hugo lagt sig för natten är det bara att sätta igång igen. Tenta nr 2 närmar sig.
 
Nej dags att ta sig en kopp kaffe...


Ses kanske senare
 
KRAM J


Trackback
RSS 2.0