Soliga onsdag

 
Vita pioner på skänken i köket, en av mina favorit blommor så här års...
 
 
Heelloo sweethearts !!!

Idag skiner äntligen solen på oss igen, visst är det underbart ?? :-) Här hemma håller vi på och fixar iordning poolen som bliivit väldigt smutsig efter ett par dagars regnande (blir nog till att inhandla ett poolöverdrag snarats!!)  Idag ska vi (min J) även fixa till det sista på soldäcket, lite lister ska upp här och var och eventuelt ska det även förlängas en bit.

Själv hade jag tänkt fixa lite i rabatterna, fylla på med lite fräsch jord och peta ner några smultronplantor. Hugo spenderar nog sin eftermiddag med att bada i poolen och äta glass skulle jag gissa på :-)


 
 
 
Men nu ska jag iallafall göra iordning en riktigt god latte, sätta mig i solen en stund och sen kan jag ta tag i dagens "måsten" :-)
 
 
På återseende raringar

 Kraaam Julia
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0