Utflykt till Kilsbergen


Bilder från gårdagens lilla utflykt till Kilsbrgen. Vad underbart det är när den första vårsolen kommer :-)


Heej raringar !!


Kikar in en stund så här på kvällskvisten. Här har det nämligen varit full rulle hela kvällen, så mycket full rulle som det kan vara med en stycke 3-åring ;-) tror minsann att Hugo har sovit middag på dagis idag med tanken på all energi som han haft denna måndag !

Nu ligger han dock och sover som en liten prins i sin säng. Så nu har det blivit dags för mamma och pappa att få lite egen tid, och den ska vi spendera framför en film. Och ja jag vet, vi ser väääldigt mycket på film i våran lilla familj, ser dock hellre på en bra film en på en massa skräp på tv:n :-)



Värmen höll dock inte i sig, och redan denna dag då vi var uppe i Kilsbergen så kändes det att kallare luft var på väg in.


Imorgon är det hemmastudier som gäller för mig, men det ska nog gå bra med tanken på att jag och Hugo dammugit och torkat golv denna måndagseftermiddag. Lite lättare att koncentrera sig på böckerna då hihi ;-)

Nu väntar filmen, och min J ;-)


Ses imorgon igen !

KRAM Julia



Kommentarer
Postat av: Sinta

Vilken härlig blogg du har! Massa fina foton och trevlig läsning. Så trevligt att bloggsurfa och hitta såna guldkorn. Kram //S

2012-03-05 @ 22:50:30
URL: http://sintasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0