Välkommen fredag

 
Igår var jag en sväng till Blomsterlandet med min kära mor och köpte på mig lite blommer som somsmåningom ska planteras ner i krukor på framsidan av huset, men det kändes inte så lockande att plantera blommor i dagens regn och rusk väder...



Heeej raringar !!
 


Härlig med fredag och helg, eller hur !!? :-) Här hemma är vi dock inte riktigt på topp denna fredag utan dras med förkylningar och hosta. Blir till att äta apelsiner och en massa vitlök hela helgen tror jag :-)

Får ju inte dra på mig allt för mycket förkylning nu när det bara är drygt tre veckor (!) kvar tills jag ska åka på semseter till Rhodos med min kära mor :-)



Får hoppas på bättre väder imorgon så jag kan fixa iordning med lite blommor till framsidan :-)
 
 
Nu ska vi ta tag i lite vardagssysslor här hemma innan vi kan ta helg på riktigt. Jag ska vika ett helt berg med tvätt som bara växer sig större och större inne i tvättrummet och så ska det tvättas några maskiner tvätt och J ska sätta igång med middagen, full rulle. Inte tid att ligga i sängen och ta det lugnt här inte...

 
 
Hoppas ni får en härlig fredagskväll
 
Kraam Julia
 
 
Trackback
RSS 2.0