Back to black

 
Nu har min pall äntligen fått den rätta färgen, S V A R T !!! 
 
 
 
  Välkommen måndag
 
 
 
Haft ett litet blogg uppehåll i helgen, (men finns ju så klart på Instagram) skönt att ta en paus lite då och då. Har dock inte haft en massa inplanerat i helgen som var utan har spenderat en del tid på jobbet och en hel del tid med att bara ta det lugnt. Har nämligen åkt på en liten förkylning som gett mig en besvärlig huvudvärk och ett otroligt irriterande lock för ena örat (!!!)
 
 
 
 

Faktum är nog att det flesta detaljer i köket går i svart och vitt, och så lite stänk av rött här och var :-)
 
 
 
 
 
Idag har jag tack och lov ingen huvudvärk (än) men locket för örat håller i sig, och för mig gaaaalen. Hur får man bort de egetligen ??? Ja vet att det brukar ge sig av sig självt, men nu har jag haft det i snart en vecka, börjar bli aningens irriterande som sagt.... 
 
 
 
 
 
 
Den svarta något "skruvade" ljusstaken ;-) har jag klickat hem från Länna Möbler, den visade sig vara mattsvart och passade perfekt ihop med min nu även mattsvarta pall !! :-)
 
 
 

Denna måndag har vi i alla fall toppenväder utanför och jag ska minsann lägga mig en stund i en av solstolarna på baksidan och försöka njuta så mycket som möjligt av solen. 
 
 
 
Senare i eftermiddag ska Hugo och jag cykla iväg en sväng till mitt jobb och hämta ett schema för denna vecka tar min tjänstledighet slut och det har blivit dags att komma tillbaka till "mitt" jobb :-) 
 
 
 
 
 
 
 
  På återseende raringar
 
 
  KRAM J
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hello,
Var ett tag sen jag skrev men jag har alltid följt=) Pallen var snygg i mattsvart, men minns hur läckert jag tyckte det var med den förra färgen.
Din stackare, lock för örat!!! Det hade Jonas i en vecka för ett tag sen nu när han var förkyld. Han testade revaxör ifall det skulle va nån vaxpropp, men det hjälpte ej ett dugg. Sprayade nezeril både i näsan och även i örat (det sistnämnda var väl i rent desperat försök att bli fri locket, misstänker jag=)). Men som sagt, gick över på en vecka.

Hoppas allt är fint för övrigt. Såg att J börjat plugga nu. Kul! Är det på helfart eller?

Ha det bäst! <3

PoK
Malin

Svar: Vad gullig du är, jo det var lite kul med en färgklick :)) har dock lite lätt att "glida tillbaka" på det jag gillar mest ;))
Locket för örat börjar lägga sig nu, tack och lov, har haft det i hela 2 veckor !!!

Nu ska jag krypa upp i soffan en stund.
Men vi ses på lördag va??

Kraam
Julia

2012-09-05 @ 10:25:00
Postat av: Karin

Snygg pall!!!! :D

Svar: Taack Karin !! :))
Julia

2012-09-05 @ 23:39:15
URL: http://happyhappenings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0