På väg...


Hugo ÄLSKAR att åka bil och skulle kunna åka hur länge som helst. Bilsemester i Europa nästa sommar kankse ??? :)

En liten kille full med energi !!!



God kväll på er fina


Vilket väderomslag vi haft här idag. Nu ikväll fick vi riktigt fint väder (kanske inte jätte varmt precis) solen skiner och himmlen är blå till skillnad från de trååkiga regnväder vi vaknade till imorse. Inge vidare väder att vakna till när man dessutom dagen till ära är hundvakt...

För en liten stund sedan fick jag dock ett uppiggande sms, mina nya svarta bågar har kommit så det får minsann bli en sväng upp på stan imorgon med.


Så vackert, (bilden är tagen från bilen här om dagen då vi var på en liten utflykt i det fina vädret)


Oj vad klockan går fort (!) om en liten stund kommer morfar och morbror Jakob hit och jag tänkte jag skulle svänga ihop något gott till kaffet innan dess, så det är nog bäst jag sätter fart med de samma!!


Önskar er en fin kväll.

Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0