Bilder från igår


Hugo öppnar julklappar framför julgranen tidigt på julaftons morgon :-)


Heej raringar !!


Då börjar även Juldagen gå mot sitt slut. När jag var liten tyckte jag inte alls om Juldagen, det var ju en dag man skulle ta det lugnt och helst inte göra någonting alls och hur kul är det när man är barn ??? :-)

Nu däremot måste jag nog erkänna att det där med Juldagen är ju rätt skönt (!) bara ta det lugnt, titta på mysiga julfilmer tillsammans med familjen, äta massa julgodis och leka tillsammans med Hugo, M Y S !




Och det är precis vad vi pysslat med här hemma precis H E L A dagen, bara gått omkring och myst, ätit gott och lekt en massa :-) Hoppas även ni har haft en riktigt mysig Juldag tillsammans med nära & kära ?

Nu: Pågår bus i vardagsrummet hör jag, och det vill jag ju inte missa... 


På återseende imorgon igen


KRAM J



Kommentarer
Postat av: Att vara någons fru

Såååå härliga bilder!

2011-12-26 @ 14:59:45
URL: http://www.attvaranagonsfru.se
Postat av: Julia

Tusen tack !! :-)

2011-12-26 @ 22:06:27
URL: http://www.mittialltvitt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0