Då var jag precis hemkommen från jobbet. Frusen, hungrig och för ovanlighetensskull inte speciellt trött. Riktigt skönt. Det tråkigaste med att jobba kväll är dock att Hugo sover när jag kommer hem så jag hinner aldrig säga gonatt till min lille skatt. Fick bli "natt natt mamma" via telefonen idag istället.

Nu ska jag snart lägga mig i ett varmt bad med en ansiktsmask och bara njuta av värmen efter de blir det en varm kopp te i soffan. Hatar verkligen kyla, är nog bland det värsta jag vet.

Tror nog att jag bor i helt fel land om jag ska vara ärlig. Skulle inte ha något emot att flytta till varmare breddgrader. Så får det nog bli i framtiden...

God Natt & På återseende

KRAM Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0