Igår eftermiddag åkte vi en liten sväng till gulliga "Blomstermarken" som ligger en bit utanför stan. Denna gången var jag på jakt efter nya vita mårbacka pelargon till köket.

En Hugo på vift...

Letar vidare efter de perfekta pelargonerna samtidigt som jag rättar till väskan lite :)


Välkommen torsdag !!!



Tänkt att det redan är dan före midsommarafton idag och vi har såå mycket att ordna med idag. And i love it!! Jag har bestämt mig för att göra bakelser till morgondagen och måste iväg och inhandla lite ingredienser. Vi ska bland annat åka iväg en sväng till en liten bondgård som ligger en liten bit utanför stan. På denna lilla bondgård säljer dom nämligen super färska ägg och det vill ja ju såklart ha till mina bakverk.

Innan vi beger oss iväg ska jag fortsätta en stund med de lilla projekt som jag påbörjade igår. Det är dock inget stort projekt denna gång vill jag lova, håller på och målar om en antik stol från den gräsliga färgen brunt till vitt. Den kommer bli såå fin när den blir färdig. Dags att sätta igång...


Önskar er en fin dag.

På återseende.







Kommentarer
Postat av: Anna (Mamma till Victor)

Du är alltid sååå snygg på alla dina bilder!

Hoppas du får en fin dag.

Kramar Anna

2011-06-23 @ 11:32:16
Postat av: Malin

Jaa det är ju verkligen jättesvårt o hålla sig från att inte ta reda på det!!

Nej vi visste inte alls med Svea.. Men ändå kände jag mig nästan helt övertygad om att det var en tjej.. Kontigt det där.. Och när hon var ute tog det nog fem minuter innan jag frågade va det va för något haha, snacka om att va helt borta :P

2011-06-23 @ 11:57:48
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh tack!! :D Jag kunde inte hålla med dig mer, jisses, det här halvåret har känts som några månader bara - så nu får vi verkligen försöka ta vara på sommaren och hösten :)



Kram!

2011-06-23 @ 19:31:20
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0