Efter spinningen i lördags hämtade vi Hugo hos mormor, sedan begav vi oss mot Kilsbergen & Ånnaboda för att gå en sväng runt sjön.

Hugo var mer än nöjd med att få sitta i varma vagnen medan mamma och pappa gick runt Ånnabodasjön.

Hittade några liljekonvaljer efter vägen, såå vackra !


Min lille kotte, Hugo tyckte att det blåste alldeles för mycket ute igår, mamma hjälp, de är kallt sa han till mig i hopp om att jag skulle bära honom, det funkade tydligen...





Igår var det ju morsdag så då var vi hemma en sväng hos Joacims mamma för att sedan åka vidare hem till min mamma där det vankades fika på inget mindre än en swartzwaldtårta, mums !!


På bordet i vardagsrummet hemma hos mamma stod så klart en stort bukett med liljekonvaljer, även jag hade med mig en stort bukett med den vackraste av alla blommor, liljekonvalj!


Mums !


Hugo hittade ett gäng nappar hemma hos mormor som han absolut inte ville släppa med blicken, undrar vad som var godast, napparna eller tårtan...


Redan måndag !


Oj så fort det går, redan måndag och snart även ny månad. Idag har vi en liten vissen kille här hemma. Det var nämligen en liten Hugo som vaknade vid halv två tiden i natt med feber, stackars liten. Som om inte febern räckte så har Hugo även dragit på sig en elak hosta, blir att vara hemma och ta det lugnt hela dagen idag.

Om en stund ska jag ta tag i lite hemmafix. Ska passa på att göra om lite i tvättstugan här hemma, dock inga stora förändringar mest organisera lite bland allt skräp som lyckats samlas på hög där inne. Sedan ska det vikas tvätt och dammsugas en sväng...

Måste även leta efter en snygg ram som ska passa in i köket, det ska nämligen upp en ny stor tavla där inne...


Vi ses kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0