Äntligen




to welcome Christmas


Nu börjar det äntligen infinna sig lite riktig julkänsla här hemma, och det känns så himla mysigt!! Igår eftermiddag bakade nämligen Hugo, Alice och jag pepparkakor tillsammans. Engentligen skulle vi ha bakat pepparkakor i söndags men det hann vi helt enkelt inte med så det fick bli igår istället :)




Hugo tyckte det var jätte kul att baka pepparkakor och kunde nog ha bakat hela kvällen om han fick bestämma :) trodde inte om jag ska vara ärlig att han skulle tycka att det var så kul, men ack så fel man kan ha...

Idag ska vi dock inte baka några pepparkakor efter dagis men jag är riktigt sugen på att baka lussekatter. Men jag får nog försöka hålla mig en stund till, lite närmre jul vill jag nog allt komma innan lussekatterna får hitta hem hit.

Nu ska jag ta och dricka upp min latte här sedan väntar böckerna på mig. Nedräkning till tentan har börjat...


På återseende raringar

KRAM J



Kommentarer
Postat av: Carro

Gulliga Hugo :-) när får man se hur pepparkakorna blev då ?? hihi



kramisar Carro

2011-11-29 @ 09:52:42
Postat av: Malin

Oj, våra lussekatter (gjorda på dubbel sats) har redan gått åt o det var väl två veckor sedan jag bakade. Men det får nog bli en till sån bakning när vi börjar närma oss. Men pepparkakor kanske man skulle försöka få till innan. Är du så ambitiös så du gör egen deg, eller köper du färdig?



Hoppas allt är fint förövrigt o att pluggeriet går bra? Verkar så iaf. Blir det några nya kurser efter jul sedan, eller vad har du för planer? Kramar! <3

2011-11-29 @ 10:20:04
Postat av: Julia (mittialltvitt)

Hej vännen!

Åh det är ju så gott med lussekatter, synd bara att dom ska ta slut så fort ;-)



Nej nej, i år var jag inte så ambitiös, förra året gjorde jag dock egen, men om de blev så mycket godare än än köpt vet i skjutton :)



Jag har sökt på kurser och program till hösten, två olika program faktiskt. Vi får se vad jag kan tänka komma in på. Kanske till och med får jobba igen och söka till hösten, man vet aldrig.



Hur har det gått för er med flytten och allt? vad spännande, skönt att bo närmre stan va? vi har också planer på att flytta...



Kraamar

2011-11-29 @ 10:39:27
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Super fiiiiin blogg!

2011-11-29 @ 21:35:09
URL: http://mimmimore.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vad mysigt :)

2011-11-30 @ 11:18:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0